QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya

masa pelepasan:2022-09-05 13:23:46 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:398

Petua teras:Qurghonteppa,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

QurghonteppaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,QurghonteppaApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

OrnskoldsvikIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat



Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Julat produkDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya lebih kuat



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

tawaranKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;,QurghonteppaPengubah kuasa, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti,QurghonteppaHarga pengubah jenis kotak 200 KVA, dan kadar penggunaan hampir, Namun parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

QurghonteppaKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Dry type transformer factory

Hak cipta dan notis:
1. QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya , dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian QurghonteppaMenjaga pengubah yang ditenggelamkan minyakApa yang perlu dilakukan untuk menjadikannya mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Adiwernamengesyorkanberita
AdiwernaBerita terkini