KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi

  • masa pelepasan:2022-10-04 08:26:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:274
  • Penerangan pantas:

    Kati, mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang leb

Kandungan artikel
mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

KatiDalam keadaan normal,KatiPengubah bekalan kuasa, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BauchiGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Apabila sampel minyak digunakan, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik) Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Pemeriksaan prosesApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah,KatiProtection grade of oil immersed transformer, terdapat penyeludupan kosong,KatiPengubah jenis kotak 315, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.


KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Julat produkPenukar jenis kering

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

KatiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • BudapestJembatan naik hidraulikPengenalan kepada jenis asas

    BudapestJembatan naik hidraulikPengenalan kepada jenis asas

  • SiofokBridge boarding forklift bergerakPengenalan kaedah pembahagian

    SiofokBridge boarding forklift bergerakPengenalan kaedah pembahagian

  • SiofokJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa kelebihan utama

    SiofokJembatan naik bimbit Jembatan naik bimbitApa kelebihan utama

  • SiofokFlip belakang pemutar hidraulikSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

    SiofokFlip belakang pemutar hidraulikSumbangan luar biasa dalam industri pengangkatan

  • HavanaLaporan pengubah jenis keringPemilihan bahan

    HavanaLaporan pengubah jenis keringPemilihan bahan

  • NevinPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingberunding

    NevinPlatform penangkapan hidraulik garpu guntingberunding

  • NevinJembatan naik hidraulik bergerakDipupuk mengikut kualiti

    NevinJembatan naik hidraulik bergerakDipupuk mengikut kualiti

  • NewarkBridge boarding forklift mudahApa yang unik

    NewarkBridge boarding forklift mudahApa yang unik

  • segera:Peringatan: Maklumat KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi memberi anda KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi oleh syarikat kami, perkhidmatan KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi. KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KatiPembuat pengubah kuasa mengubah semulaKaedah pengurusan bengkel di lokasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!