AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan

  • masa pelepasan:2022-10-02 12:51:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:638
  • Penerangan pantas:

    Andoany,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan ta

Kandungan artikel

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

AndoanyKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak,AndoanyMod pendinginan pengubah tenggelam minyak,AndoanyKonfigurasi perlindungan pengubah jenis kering, melepaskan, asap api, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

MaracaiboPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, dikembangkan secara signifikan blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Beberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Pengetahuan enciklopedikPengubah terbenam minyak

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru guna & ldquo; ” menunjukkan.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.


AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Cipta kecerdasanAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage,AndoanyPengubah utama ladang angin, resulting in insulation damage.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

AndoanyDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Oil leakage of cast iron parts

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

AdiwernaMaklumat produk lain
  • HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

    HaejuJembatan naik hidraulik tetapPeningkatan teknologi pengeluaran secara berterusan

  • DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

    DetroitJambatan naik TaibianProses penyahpepijatan dan keperluan umum

  • DetroitLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKaedah eksperimen

    DetroitLajur tunggal platform mengangkat selai aluminumKaedah eksperimen

  • DetroitHarga lif bebas halangan menegakberapa banyak

    DetroitHarga lif bebas halangan menegakberapa banyak

  • Victoria de Las TunasMaintenance of box transformerApakah kelebihan yang tidak diketahui?

    Victoria de Las TunasMaintenance of box transformerApakah kelebihan yang tidak diketahui?

  • AshbournePlatform penangkapan hidraulik kecilPakai dan gagal

    AshbournePlatform penangkapan hidraulik kecilPakai dan gagal

  • AshbourneJembatan naik hidraulik tetapPenghakiman dan penyelarasan

    AshbourneJembatan naik hidraulik tetapPenghakiman dan penyelarasan

  • VenrayJambatan naik jenis jambatanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

    VenrayJambatan naik jenis jambatanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam pemilihan

  • segera:Peringatan: Maklumat AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan memberi anda AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan oleh syarikat kami, perkhidmatan AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan. AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AndoanyModel umum pengubah kuasaMelindungi pertimbangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!