AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi

  • masa pelepasan:2022-10-02 12:15:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:581
  • Penerangan pantas:

    Ankazoabo,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanAlasan utama untuk k

Kandungan artikel

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

AnkazoaboPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Al QaryataynPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Pasukan pengubah kuasa

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Kaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

sasaranApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Kesimpulan ujianApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi,AnkazoaboPenukar jenis kering 200 KVA, yang menentang kerosakan dan kerosakan, umumnya perhatikan perkara-perkara berikut:

Sebab penyegelan yang buruk, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum,AnkazoaboBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

    DuisburgPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaIndustri ini membentuk imej baru peradaban

  • DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    DuisburgPangkalan platform meningkatSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    Costa ricaIsolasi pengubah kuasaBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

    FortalezaPlatform angkat hidraulik 3-meterBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

  • FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

    FortalezaMoving the boarding bridgePengelasan utama

  • IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

    IrelandJembatan boarding platform tetapBidang mana yang boleh digunakan

  • IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

    IrelandPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApakah parameter keanjalan

  • IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

    IrelandPembuat flipper automatikProspek yang baik untuk keperluan permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi memberi anda AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi. AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnkazoaboModel pengubah kuasaPerincian apa yang harus diberi perhatian semasa operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!