Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-10-01 20:53:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:282
  • Penerangan pantas:

    Nosy Varika,Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan ai

Kandungan artikel

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Nosy VarikaUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

DrogobychPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Pembuat pengubah kuasa

OK atau tidak?Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Menurut keadaan retak, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Keperlukan piawai(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar,Nosy VarikaApa fungsi utama pengubah kuasa, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Nosy VarikaAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang,Nosy VarikaPengubah kuasa 3150,Nosy VarikaPengubah kuasa sampah, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

    UlmAutomatic aluminum alloy lifting platformStruktur permukaan dan teknologi pemprosesan

  • UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

    UlmPlatform penangkapan tahapDokumen berkualiti

  • NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

    NicoyaKeuntungan pengubah tenggelam minyakCara untuk mengelakkan kerosakan

  • LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

    LouisvillePlatform lifting/lifting hidraulik bergerakSpesifikasi sangat ketat

  • LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

    LouisvilleJambatan naik selesaiHarga bahan diselaraskan dengan lemah

  • AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

    AlmeloJenis bergerak hidraulik paksi naikIndustri

  • AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

    AlmeloBerapa harganya pembantu kereta api hidraulik platform angkatKaedah penyelenggaraan

  • AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

    AlmeloPlatform penangkapan utama tahapApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan memberi anda Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan. Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Nosy VarikaMembuat model pengubah jenis keringPenggunaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!