Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek

  • masa pelepasan:2022-10-01 15:38:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:160
  • Penerangan pantas:

    Yang Berhormat,Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frek

Kandungan artikel

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Yang BerhormatPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Oil leakage of cast iron parts

Bayt al `AwabiPembuat pengubah jenis kering

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kepastian KualitiApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Kebocoran minyak di flange looper

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,Yang BerhormatKumpulan kawat pengubah distribusi,Yang BerhormatAmbient temperature requirements for dry-type transformer, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.


Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek



Mod wayar pengubah jenis kering:

Selamat datang untuk bertanyaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa,Yang BerhormatPetikan pengubah distribusi, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Yang BerhormatPembuat pengubah kuasa

Segel kebocoran minyak

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • GenovaPlatform angkat hidraulik tetapCara meningkatkan kecekapan mengepam

    GenovaPlatform angkat hidraulik tetapCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • GenovaPlatform angkat aliran aluminumBayar 10,000 untuk satu palsu

    GenovaPlatform angkat aliran aluminumBayar 10,000 untuk satu palsu

  • HeemskerkPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPenyelenggaraan

    HeemskerkPlatform angkat hidraulik elektrik tetapPenyelenggaraan

  • HeemskerkJembatan naik bimbit hidraulikCara menyekat berbahaya

    HeemskerkJembatan naik bimbit hidraulikCara menyekat berbahaya

  • MinneapolisBridge boarding forklift bergerakApakah kemahiran pada musim sejuk

    MinneapolisBridge boarding forklift bergerakApakah kemahiran pada musim sejuk

  • MinneapolisPlatform angkat kereta api tunggalAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincanga

    MinneapolisPlatform angkat kereta api tunggalAnalisis Penyebab Kegagalan Penyumbatan dan Perbincanga

  • MinneapolisPlatform angkat boleh capaiKekasih oleh banyak pengeluar

    MinneapolisPlatform angkat boleh capaiKekasih oleh banyak pengeluar

  • CataniaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSumber inventori spot

    CataniaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapSumber inventori spot

  • segera:Peringatan: Maklumat Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek memberi anda Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek oleh syarikat kami, perkhidmatan Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek. Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Yang BerhormatKod untuk pemasangan pengubah kuasaSkop projek, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!