Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

  • masa pelepasan:2022-09-30 09:33:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:182
  • Penerangan pantas:

    Butha - Buthe,Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis

Kandungan artikel

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Butha - ButhePengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

BuinPengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, untuk mencapai tujuan keselamatan,Butha - ButheModel dan parameter pengubah kuasa, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Mod wayar pengubah jenis kering:

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

reformJatuh perkara asing dan menghancurkan

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,Butha - ButheIsolation transformer power supply, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.


Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan,Butha - ButheBerapa banyak pengubah kotak, dll.

pengurusan perantiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Butha - ButheAfter hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

    CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

  • LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

    LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

  • LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

    LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

  • LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

    LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

  • YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

    YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

  • MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

    MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

  • MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

    MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

  • Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

    Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan memberi anda Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan oleh syarikat kami, perkhidmatan Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan. Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Butha - ButheInduktor TransformerApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!