LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat

  • masa pelepasan:2022-09-26 22:19:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:424
  • Penerangan pantas:

    Lalibella,Pengubah terbenam minyakLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar deng

Kandungan artikel

Pengubah terbenam minyak

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

KerenMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Pemburukan pengisihan Solenoid

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat



Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

NyahkiraKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Berapa banyak pengubah kuasa


LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken,LalibellaPengubah penyesuaian distribusi, if you work again,LalibellaHarga pengubah jenis kotak 50 KVA, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Pemasangan berfungsioscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

LalibellaApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Sebab penyegelan yang buruk umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,LalibellaPenukar distribusi, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • EpePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiPengenalan kerja persiapan yang perlu dil

    EpePertahanan platform penangkapan hidraulik aluminum selaiPengenalan kerja persiapan yang perlu dil

  • EpeLif dua tingkat rumahLaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prospek pelaburan

    EpeLif dua tingkat rumahLaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prospek pelaburan

  • Orang LeganYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikHarga akan meningkat selepas percut

    Orang LeganYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baikHarga akan meningkat selepas percut

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik tetapApakah piawai diameter wayar

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik tetapApakah piawai diameter wayar

  • Mata Air ColoradoPenghasilan jambatan naikPeranan rawatan penyelesaian

    Mata Air ColoradoPenghasilan jambatan naikPeranan rawatan penyelesaian

  • KetaiJembatan naik hidraulik tetapKemahiran

    KetaiJembatan naik hidraulik tetapKemahiran

  • KetaiPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaGenggam pasaran

    KetaiPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaGenggam pasaran

  • KetaiLif duduk rumah.Terutamanya di kawasan mana

    KetaiLif duduk rumah.Terutamanya di kawasan mana

  • segera:Peringatan: Maklumat LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat memberi anda LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat oleh syarikat kami, perkhidmatan LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat. LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LalibellaTransformer tenggelam minyak S13Lapisan penyelenggaraan anti karat minyak anti karat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!