HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri

  • masa pelepasan:2022-09-25 18:59:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:497
  • Penerangan pantas:

    Howrah,Oil leakage of cast iron partsProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai

Kandungan artikel

Oil leakage of cast iron parts

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

HowrahPasar pengubah dalaman lambat

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

StolinSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?


HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Sedia dan efisienJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Rakomendasi dan konsultasiApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi,HowrahPengubah kuasa jenis kering 1250kva, dan tidak boleh ada tanah.

HowrahPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,HowrahSuhu tiga fasa pengubah jenis kering, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

    CalaisTruck boarding bridgeKaedah penentududukan

  • LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

    LaytownJenis tetap hidraulik paksi yang diletakSokongan kos tinggi

  • LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

    LaytownPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPertumbuhan output industri

  • LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

    LaytownPembuat lif kecil villa rumah tanggaPenguasaan pasaran

  • YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

    YaraParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkanModel tadbir urus perdagangan baru

  • MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

    MemphisPenyelesaikan tekanan manual platform angkat hidraulikBagaimana meningkatkan teknologi

  • MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

    MemphisVehicle boarding bridgePenyelenggaraan

  • Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

    Castellammare di StabiaMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikPenjimatan tenaga dalam rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri memberi anda HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri oleh syarikat kami, perkhidmatan HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri. HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HowrahPrinsip kerja pengubah kuasaPertumbuhan output industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!