Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian

  • masa pelepasan:2022-09-25 14:39:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:72
  • Penerangan pantas:

    Kafr ash Syekh,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Kafr ash SyekhPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui,Kafr ash SyekhPengubah peralatan kuasa, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Aoji-riIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Operasi pengubah tenggelam minyak

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.


Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Kaedah pengalihan berbeza pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,Kafr ash SyekhScb11 pengubah jenis kering distribusi tiga fasa, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Petikan terakhirPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Pengubah terbenam minyak

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,Kafr ash SyekhKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pengurusan kualiti rantai bekalanOperasi pengubah tenggelam minyak

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • ChinstohovaPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPelbagai lengkap

    ChinstohovaPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPelbagai lengkap

  • ChinstohovaHarga pemutar hidraulikCara menghilangkan masalah ayunan

    ChinstohovaHarga pemutar hidraulikCara menghilangkan masalah ayunan

  • ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat

    ConcordiaPengubah kuasa tiga fasaKesan praktikalnya hebat

  • StocktonPlatform penangkapan hidraulik produksiKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaa

    StocktonPlatform penangkapan hidraulik produksiKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaa

  • StocktonPenghasilan jambatan naikAnalisis Pelaburan

    StocktonPenghasilan jambatan naikAnalisis Pelaburan

  • ClevelandJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBagaimana meningkatkan daya saing pasaran

    ClevelandJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBagaimana meningkatkan daya saing pasaran

  • ClevelandPlatform mengangkat trek panduan tetapLaporan pemeriksaan kualiti

    ClevelandPlatform mengangkat trek panduan tetapLaporan pemeriksaan kualiti

  • ClevelandHydraulic fully automatic plate rolling machineCara memeriksa pelbagai bahagian

    ClevelandHydraulic fully automatic plate rolling machineCara memeriksa pelbagai bahagian

  • segera:Peringatan: Maklumat Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian memberi anda Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian oleh syarikat kami, perkhidmatan Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian. Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Kafr ash SyekhPenukar kuasa grad pengasinganKurangkan kos buruh untuk kualiti bahagian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!