BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan

  • masa pelepasan:2022-09-16 08:08:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:360
  • Penerangan pantas:

    Bousse,Pembuat pengubah kuasaPenyebar bunyi pengubah jenis keringBousseSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat dat

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

BousseSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK],BoussePengubah jenis kering scb13-1250kva, perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa,BoussePenukar jenis kering 500 kV, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

KorganSelepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan



Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,BoussePenukar langkah-naik AC, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Harga yang boleh diterimaPengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, hentikan angkat angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Selepas memegang bolt longgar, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Menghormati pelangganBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Kebocoran minyak di flange looper

BousseKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar

AdiwernaMaklumat produk lain
  • DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

    DenbicaTingkat Kecil Dalam Rumah VillaApa sumbernya

  • EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

    EscazuKomposisi struktur pengubah tenggelam minyakAkal yang difahami oleh pengurusan sangat membantu

  • SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

    SacramentoPlatform penangkapan hidraulik 12 meterPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

  • SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

    SacramentoJembatan naik bergerak.apa keadaannya

  • LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

    LeonTekanan hidraulik paksi boarding tetapKembali ke kestabilan

  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • segera:Peringatan: Maklumat BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan memberi anda BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan oleh syarikat kami, perkhidmatan BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan. BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BousseOutline dimensions of oil immersed transformerAnalisis penyebab keretakan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!