OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan

  • masa pelepasan:2022-09-15 16:54:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:557
  • Penerangan pantas:

    Ouahigouya,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Segel kebocoran minyakOuahigouyaPenukar jenis kering yang digunakan untuk penu

Kandungan artikel

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Segel kebocoran minyak

OuahigouyaPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

YokkaichiPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Syarikat pengubah jenis kering


OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan



Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Pengurangan?Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu,OuahigouyaUjian impuls pengubah jenis kering,OuahigouyaPengubah penuh minyak tertutup,OuahigouyaTeknologi produksi pengubah tenggelam minyak, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira % tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

OuahigouyaBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

AdiwernaMaklumat produk lain
  • TallaghtPlatform jembatan naikPembangunan ekonomi wilayah pada amnya stabil

    TallaghtPlatform jembatan naikPembangunan ekonomi wilayah pada amnya stabil

  • PaksJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiSkim pemasangan

    PaksJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiSkim pemasangan

  • PaksPlatform mengangkat bergerak sendiriOperasi pasaran yang disasarkan

    PaksPlatform mengangkat bergerak sendiriOperasi pasaran yang disasarkan

  • PaksLift untuk villa keluarga tiga lantaiSelamat datang untuk menelefon

    PaksLift untuk villa keluarga tiga lantaiSelamat datang untuk menelefon

  • CifuentesNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakCiri dan spesifikasi umum

    CifuentesNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyakCiri dan spesifikasi umum

  • HoofddorpLift hidraulik tetapJin Jiu semakin hampir, harga turun naik

    HoofddorpLift hidraulik tetapJin Jiu semakin hampir, harga turun naik

  • HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

    HoofddorpProdusi jambatan naikKaedah pengeluaran industri

  • DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

    DelachtenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplika

  • segera:Peringatan: Maklumat OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan memberi anda OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan oleh syarikat kami, perkhidmatan OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan. OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OuahigouyaModel pengubah jenis kering 35kVmemerlukan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!