SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti

  • masa pelepasan:2022-09-09 15:49:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:104
  • Penerangan pantas:

    Sougueur, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau sepe

Kandungan artikel
pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

KishorganjApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,SougueurPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak,SougueurTransformer pemindahan kuasa balik, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.


SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

StatistikGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti



Pemburukan pengisihan Solenoid

binaMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

SougueurSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis

AdiwernaMaklumat produk lain
  • Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

    Kegure TarnovskyJembatan boarding yang boleh dikembalikanPeranan dan aplikasi dalam pengeluaran

  • ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

    ZweikaoPemuatan dan membuka jembatan papan platform ForkliftBahan adalah kunci untuk menentukan taha

  • ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

    ZweikaoHarga jembatan naik bimbitKurangkan penjajahan modal

  • ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

    ZweikaoTahap putaran mengangkat tetapLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pemasangan

  • Santa CruzKomponen utama pengubah tenggelam minyakOperasi dan penggunaan spesifikasi

    Santa CruzKomponen utama pengubah tenggelam minyakOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

    RadomskoPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPenggunaan dan penyelenggaraan

  • RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

    RadomskoJembatan naik HuangshiSebutharga akan lancar

  • MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

    MeletzPlatform type hydraulic boarding bridgeProduk mesti mempunyai kos yang tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti memberi anda SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti oleh syarikat kami, perkhidmatan SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti. SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SougueurHarga pengubah jenis kering 2500Faktor yang mempengaruhi produktiviti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!